Youtuber ajánló #1: Sam and Colby

Már régóta elakartam kezdeni egy ilyen sorozatot, amiben a kedvenc youtubereimet ajánlom nektek. Elsőnek a Sam and Colby csatornát szeretném bemutatni. Nem olyan rég találtam rá erre a két amerikai srácra, de az érdekes videóik rögtön megfogtak.



De mégis hogyan bukkantam rájuk? Egész egyszerűen vicces vineokat kerestem Youtubeon és kiadta többek között az övéiket is. A Following Fat People volt az első videójuk a Vineon és ez indította el az egész hírnevüket. Miután a Vine megszűnt átköltöztek a Youtubera, ahol van egy videójuk, amiben elmesélik, hogy már belátták, hogy nem volt szép dolog a túlsúlyos emberek kiparodizálása, de azt is elismerték, hogy ennek köszönhetik a kezdeti sikereiket. 

Mostanra viszont kiépítettek egy teljesen  más képet magukról. Felfedező videókat szoktak csinálni, olykor engedéllyel, de többségében tilosban járva. Izgalmas és olykor ijesztő helyeket mutatnak be, elhagyatott parkokat, házakat és félkész épületeket, de volt már példa arra is, hogy különféle alagutakban sétálgattak.

Sokak szerint megjátsszák magukat, de szerintem erről szó sincs. Én is félnék sötét, elhagyatott helyeken, ahol akárki vagy akármi lehet. Néha viszont nagyon jót nevetek rajtuk, például amikor megijednek egy madártól... Egyébként nekem is van egy barátnőm, aki félt egy madártól, mert az berepült a házukba. Minden esetre szerintem a madaraknál sokkal rémisztőbb dolgok is léteznek.

Az ilyen videókon kívül szoktak még prank videókat, különféle kihívás videókat és még sok érdekes dolgot csinálni. Minden héten töltenek fel új videót, de ha ez nem lenne elég, a srácoknak van külön-külön is csatornájuk, ahova szintén hetente töltenek fel újdonságokat.

Remélem, hogy kedvet kaptatok ránézni a csatornájukra! Ha tetszett a bejegyzés vagy/és ti is szeretitek őket jelezzétek nekem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése