A kis rohadék kritikái: Tokyo Ghoul (a film)

Pár napja, amikor a filmek között keresgéltem, rátaláltam erre a japán filmre, ami a híres manga és anime alapján készült. Az animét nagyon imádtam, Uta-san volt a kedvencem mindenkinek ajánlom! Pont ezért gondoltam, hogy a film is biztosan jó lesz, hisz maga a sztori nagyon király.



Hát nagyon rosszul gondoltam. Nem emlékszem, hogy valaha is csalódtam volna ekkorát egy filmben már az első két perc után... Konkrétan nem bírtam végig nézni! A kb. két órás filmet ott hagytam a felénél. Már ez is nagy teljesítmény tekintve, hogy az elején kiégtem a színészektől.


Egyszerűen cringe volt, ahogy Masataka Kubota Kaneki-t alakította. Szegény srác annyira erőlködött, amikor zavarban kellett volna lennie. Komolyan mondom, borzasztóan játszott. Sajnálom. Ez a szerep nem illett hozzá, nem tudta magáénak érezni, ezáltal az egész hangulat odaveszett számomra. Az már csak ráadás, hogy arcra nem is hasonlít Kaneki-re. Értem én, hogy nehéz egy élő embernek egy anime szereplőhöz hasonlítania, de legalább az arcformára figyelhetnének. Kaneki-nek inkább kerekebb arca van... 
Uta-ig el sem jutottam a filmben, de lehet, hogy jobb is...


Az effektekkel nem volt gond, amiket láttam, azok nagyon jók voltak. A fekete-piros szemek és a "ghoul-csápok" is jól néztek ki. Ezért is sajnálom annyira, hogy a szereplőkkel elcseszték.

Másról nagyon nem tudok írni, de ha egyszer rávesz a lélek, hogy végigszenvedjek két órát, akkor megnézem az egész filmet és frissítem ezt a bejegyzést.

Ti láttátok már? Ha igen, nektek mi a véleményetek? Lehet, hogy csak én vagyok nyomorék és azért nem tetszik...

2 megjegyzés:

  1. Szia! Hát nem tudom, mert én sem láttam még, de azok alapján, amiket leírtál, szerintem nem is fogom megnézni. xD Eddig csak egyetlen jó animéből készült filmet láttam, a Death Note-ot. (Imádom ♥) Viszont rákerestem Uta-ra, mert kíváncsi voltam, hogy néz ki a filmben, és szerintem őt nagyon eltalálták! ♥

    VálaszTörlés
  2. Figyelj, ha elbírod viselni ha néha nagyon gáz a színészkedés, akkor nem olyan vészes. xd Tényleg tök jó lenne, mert az effektek jó,de így... A Death Note-nak én is imádom a film verzióját, jobban mint az animét. :"D Én nem mertem rákeresni, de majd megnézem.
    Köszönöm, hogy kommenteltél! :D

    VálaszTörlés