TOP 5 számom: Marilyn Manson

Sziasztok! A mai bejegyzéssel szeretnék elkezdeni egy sorozatot, amiben összeírom egy adott előadótól -vagy bandától- a TOP 5 kedvenc számomat. Első előadónak Marilyn Mansont választottam, akit kb. 4 éve hallgatok. Előre figyelmeztetek mindenkit, hogy gyenge idegzetűeknek és kiskorúaknak nem ajánlom egyik klipet sem.




5. The Mephistopheles Of Los Angeles





Ez a szám azért "csak" az ötödik helyen van, mert nem mindig bírom kimondani a címét... Egyébként nagyon jó szám, egy kicsit lightosabb a tipikus Manson számoknál. A klipje se olyan durva.

4. The Nobodies



Ennek nagyon szeretem a szövegét, ami nem túl bonyolult, de a lényeget átadja. Senkik vagyunk, akik valakik akarnak lenni. A klip arra utal, hogy a valakivé válásért bármire képesek vagyunk, de aki mocskos módszereket használ, az a végén úgy is elveszik. Lásd: pitébe sütik... lol

3. Kill4me



Nagyon meglepődtem amikor megláttam Johnny Depp-et, bár azt tudtam, hogy közös fellépésük is volt, de akkor sem számítottam rá. Ezen kívül a Say10 című számában is benne van, de az annyira nem fogott meg. Ez viszont nagyon jó dallamú, fülbemászó és kissé túlfűtött szám.


2. I don't like the drugs



Őszintén szólva nagyon sokat gondolkodtam, hogy ez legyen-e az első helyen, mert ezt is nagyon imádom. Végül úgy döntöttem, hogy csak második lesz, mert ez egy kicsit nyugodtabb, chilles szám (legalább is nekem). Viszont a klipje baromi jó. Ebben jöttem rá, hogy Manson nagyon jól néz ki... Nem tehetek róla, de a fehér haj megbolondít.


1. Tainted love



Ez az a szám amit szerintem mindenki ismer, feltéve ha hallott már Mansonról. Ennek ellenére nincs fent a hivatalos Youtube csatornáján (bár nem ez az egyetlen ilyen). Mit is mondjak róla? A klip jó, a szövegét imádom, a ritmusa meg valami hihetetlenül klassz. Főleg erősítővel! (Szét ugrik az egész ház.) Azt hiszem ez örök kedvenc marad.

Ha nektek is van kedvenc számotok tőle, írjátok meg nekem kommentbe vagy a chatbe.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése