KPOP vs METAL

Kpop vs Metal..? Esetleg felkeltette az érdeklődésedet ez az igen furcsa cím? Ha igen akkor maradj még egy kicsit és mindjárt megérted, hogy mit is szeretnék.


A kpop és a metál nagyon távol állnak egymástól. Ennek ellenére én mindkét műfajba beleszerettem. Nem is emlékszem, hogy mikor ismerkedtem össze velük... Talán úgy 4 - 5 éve. 
De nem is ez a lényeg! Azt szerettem volna ezzel kifejezni, hogy amennyire különbözik ez a két zenei stílus, annyira különbözöm én is a többi embertől.
Nem vagyok különleges vagy jobb, csak más. Más felfogással rendelkezem. Más nekem a jó és a rossz jelentése. Másban hiszek és máshogy mutatom ki, nem pedig a megszokott módon.
Engem még nem ragadott el a mai tucat világ, én nem követem a basic bitch trendet. Én még hiszek abban, hogy jó ha az embernek van stílusa. Például én tomboy vagyok, de olykor beleviszek egy kis goth vagy visual kei stílust is. Saját magamra formázom ezt is, mint ahogy szinte mindent. Talán ez az amitől olyan másnak érzem magam...
Azt viszont tudom, hogy vannak olyanok akik hozzám hasonlóak. Elsősorban az ő érdeklődésüket szeretném felkelteni ezzel a bloggal. 

Ha egy kicsit is magadra ismertél akkor maradj velem és merüljünk el együtt a "fura" szóval ellátott dolgok világában...~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése