A kis rohadék kritikái: Morgan

Ezt a filmet karácsony estéjén néztem meg, mert nem volt kedvem a Reszkessetek betörők!-höz. Nem is értem miért... A Morgan nem egy karácsonyi film, de nagyon jól döntöttem, hogy ezt választottam. Ami azt illeti, annyira tetszett a film, hogy elindított bennem egy folyamatot, aminek hatására létrehoztam ezt a blogot.


A filmnek van pár hibája, de ennek ellenére teljesen magával ragadott. Megpróbálok nem nagyon spoilerezni.


A történet alapsztorija egy kutatói csodáról szól, ami cseppet sem tökéletes. Morgan, a mesterséges lény kap egy kisebb dührohamot és kiszúrja Kathy egyik szemét. Ez volt az oka annak, hogy Lee, a kockázatelemző oda utazott. Neki kell döntenie Morgan életéről. Megéri-e a kockázat, vagy pusztítsák el?

Lee tudta, hogy mit kell tenni, de az orvosok, akik saját gyerekükként tekintettek Morgan-re, megakadályozták ebben.


A filmet Luke Scott rendezte és nagyon vegyesek a vélemények róla. Sokaknak nem tetszett, mert nem elég egyedi és nem elég fantasztikus. Az alapsztori miatt azonban igen is a sci-fik közé kell sorolni. Van ahol a horrorhoz is odarakják, bár az azért erős túlzás.

A film eleje nagyon nyugodt, mégis lekötött. Egy helyszínen játszódik az egész, de számomra az egyszerűen gyönyörű. Ennek ellenére mégis rögtön elkapott a "rossz érzés", ahogy megláttam és gondolom ez is volt a cél.

Lee karaktere nagyon tetszik. Titokzatos és magabiztos, látszik rajta, hogy tudja mi a dolga. A filmben egyébként nincs konkrétan jó karakter, mégis valahogy Lee-t érzem magamhoz legközelebbinek. Bár, a végén én azt a golyót lehet, hogy nem lőttem volna ki...

Összességében, nekem nagyon tetszett a film és a nagy csavar nekem tényleg csavar volt, mert a film utolsó tíz percében jöttem rá. Lehet, hogy én vagyok túl buta -bár kétlem-, de az is lehet, hogy néhányan túl sok ilyen filmet néztek, ezért nem köti már le őket. Minden esetre, megéri egyszer megnézni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése